Forum falowników

 www.falowniki.info

Wyswietlanie informacji o błedach.
W przypadku, gdy falownik zostanie awaryjnie zatrzymany, wyswietlana jest informacja o ewentualnej przyczynie błedu. W trybie monitorowania informacje o błedach sa zapamietywane.
Kod błędu Opis
0C1 Przeciążenie prądowe podczas przyspieszania.
0C2 Przeciążenie prądowe podczas zwalniania.
0C3 Przeciążenie prądowe podczas pracy ze stała prędkością.
0CA Przeciążenie prądowe podczas startu spowodowane uszkodzeniem silnika.
0CL Przeciążenie prądowe podczas startu spowodowane przeciażeniem silnika.
0P1 Przeciążenie napięciowe podczas przyspieszania.
0P2 Przeciążenie napięciowe podczas zwalniania.
0P3 Przeciążenie napięciowe podczas pracy ze stała prędkością.
0L1 Przeciążenie falownika.
0L2 Przeciążenie silnika.
EPH0 Błąd fazy wyjściowej
EPH1 Błąd fazy wejściowej
0H2 Zewnętrzne zabezpieczenie termiczne
0t Przekroczenie momentu obrotowego
0Lr Przeciążenie rezystora hamowania dynamicznego.
0H Przegrzanie.
UP1 Za niskie napięcie w obwodzie głównym.
UC Zbyt mały prąd wyjściowy.
EF2 Zwarcie do ziemi.
E Zatrzymanie awaryjne.
Err2 Błąd pamięci RAM.
Err3 Błąd pamięci ROM
Err4 Błąd mikroprocesora.
Err5 Błąd transmisji danych.
EtYP Błąd typu falownika.
EEP1 Błąd pamięci EEPROM
Etn Błąd autotuningu.
nErr Brak błędu

Problem Rozwiązanie
Silnik obraca się w przeciwnym kierunku • Zamień fazy na zaciskach wyjściowych U, V i W.
• Zmień funkcje zacisków, do których doprowadzone są sygnały zmiany kierunku obrotów (w prawo i w lewo) z urządzenia zewnętrznego (patrz punkt 6.3).
Silnik się obraca, lecz prędkość zmienia się w nienaturalny sposób • Zbyt duże obciążenie. Zmniejsz obciążenie silnika.
• Aktywna funkcja miękkiego utyku. Wyłącz funkcje miękkiego utyku (patrz punkt 5.14).
• Maksymalna częstotliwość FK i górna granica częstotliwości UL maja zbyt małe nastawy. Zwiększ nastawy FK i UL.
• Sygnał nastawy częstotliwości jest zbyt mały. Sprawdź sygnał nastawy częstotliwości, układ, połączenia itp.
• Sprawdź charakterystyki nastaw (nastawy punktu 1 i 2) sygnałów zadawania częstotliwości (patrz punkt 6.5).
• Jeżeli silnik pracuje na niskich obrotach, sprawdź czy działa funkcja zabezpieczająca przed utykiem, gdyż forsowanie momentu obrotowego jest zbyt duże. Ustaw odpowiednio forsowanie momentu rozruchowego VB oraz czas przyspieszania ACC. (patrz punkty 5.12 i 5.1)
Silnik nie przyspiesza lub nie zwalnia spokojnie • Czas przyspieszania (ACC) lub czas zwalniania (dEC) ma ustawiona za mała wartość. Zwiększ czas przyspieszania (ACC) lub czas zwalniania (dEC)
Silnik pobiera zbyt duy prąd. • Zbyt duże obciążenie. Zmniejsz obciążenie silnika.
• Jeżeli silnik pracuje na niskich obrotach, sprawdź, czy forsowanie momentu obrotowego nie jest zbyt duże (punkt 5.13).
Obroty silnika są większe lub mniejsze od nastawionych • Silnik ma nieprawidłowe napięcie znamionowe. Dobierz silnik z odpowiednim napięciem znamionowym.
• Napięcie na zaciskach silnika jest zbyt niskie. Sprawdź nastawę parametru F306 (napięcie dla częstotliwości podstawowej) (patrz punkt 6.12.6). Wymień przewody łączące falownik silnikiem na przewody o większym przekroju
• Błędnie dobrana przekładnia. Dobierz przekładnie poprawnie.
• Błędnie nastawiona częstotliwość wyjściowa. Ustaw częstotliwość poprawnie.
• Ustaw częstotliwość podstawowa (patrz punkt 5.11)
Nie można zmieniać nastaw parametrów • Jeżeli wartość parametru F700 (zabronienie zmiany nastaw parametrów) jest ustawiona na 1 (zabronienie), to nastawę należy zmienić na 0 (pozwolenie).
Jeżeli zapomniałeś, które parametry zostały zresetowane • Można wyszukać wszystkie zresetowane parametry i zmienić ich nastawy (patrz punkt 4.1.3)
Jeżeli chcesz przywrócić wszystkim parametrom ich standardowe nastawy fabryczne • Można przywrócić wszystkim parametrom ich standardowe nastawy fabryczne (patrz punkt 4.1.5)


WebSystem  tel. 048 383.01.44   | wortal-> www.falowniki.pl | forum-> www.falowniki.info | porównaj-> www.falowniki.com.pl

Warto zobaczyć

Giełda falowników

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW EVF9335-EVV030

Więcej…

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Więcej…

Softstart eTran 11kW SET500-11

Softstart eTran 11kW SET500-11 

Więcej…

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Więcej…
dobór falowniki Wortal napędów energoelektronicznych www.falowniki.pi . Napędy energoelektroniczne do regulacji prędkości obrotowej silników elektrycznych.

Copyright © 2010 www.falowniki.pl