Model | LF | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
055 | 075 | 110 | 150 | 185 | 220 | ||
Maksymalna moc silnika (kW) (*1) | 5,5 | 7,5 | 11 | 15 | 18,5 | 22 | |
Znamionowy prąd wyjściowy (A) | 24 | 32 | 45 | 64 | 76 | 90 | |
Znamionowe napięcie zasilania | 3 ~ 200 ... 240V ±10% 50/60 Hz ±5% | ||||||
Znamionowe napięcie wyjściowe (*2) | 3 ~ 200 ... 240V (proporcjonalne do napięcia zasilania) | ||||||
Filtr przeciwzakłóceniowy | opcjonalnie | ||||||
Częstotliwość wyjściowa | 0.01 ... 400Hz | ||||||
Dokładność regulacji częstotliwości wyjściowej |
nastawa analogowa: ± 0,1% maksymalnej częstotliwości, nastawa cyfrowa: ± 0,01% maksymalnej częstotliwości |
||||||
Rozdzielczość częstotliwości |
nastawa analogowa: maks. czestotliwość / 1000 nastawa cyfrowa: 0,01Hz |
||||||
Charakterystyka sterowania U/f | sterowanie U/f charakterystyka stałomomentowa, redukowana lub sterowanie wektorowe | ||||||
Dopuszczalne przeciążenie prądowe | 150% przez 60s | ||||||
Czas przyspieszania/zwalniania | 0,01 - 3000 s (liniowe lub po wybranej krzywej) | ||||||
Moment rozruchowy | 150% przy 1Hz | ||||||
Hamowanie prądnicowe z wykorzystaniem rezystora | hamowanie prądnicowe | obwód BRD jest wbudowany (opornik hamujący jako opcja) | |||||
minimalna rezystancja opornika hamującego | 17 | 8,7 | 6 |
Model | HF | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
055 | 075 | 110 | 150 | 185 | 220 | 300 | 370 | 450 | 550 | ||
Maksymalna moc silnika (kW) (*1) | 5,5 | 7,5 | 11 | 15 | 18,5 | 22 | 30 | 37 | 45 | 55 | |
Znamionowy prąd wyjściowy (A) | 12 | 16 | 23 | 32 | 38 | 45 | 58 | 75 | 90 | 110 | |
Znamionowe napięcie zasilania | 3 ~ 200 ... 240V ±10% 50/60 Hz ±5% | ||||||||||
Znamionowe napięcie wyjściowe (*2) | 3 ~ 200 ... 240V (proporcjonalne do napięcia zasilania) | ||||||||||
Filtr przeciwzakłóceniowy | opcjonalnie | ||||||||||
Częstotliwość wyjściowa | 0.01 ... 400Hz | ||||||||||
Dokładność regulacji częstotliwości wyjściowej | nastawa analogowa: ± 0,1% maksymalnej częstotliwości, nastawa cyfrowa: ± 0,01% maksymalnej częstotliwości | ||||||||||
Rozdzielczość częstotliwości | nastawa analogowa: maks. czestotliwość / 1000 nastawa cyfrowa: 0,01Hz | ||||||||||
Charakterystyka sterowania U/f | sterowanie U/f charakterystyka stałomomentowa, redukowana lub sterowanie wektorowe | ||||||||||
Dopuszczalne przeciążenie prądowe | 150% przez 60s | ||||||||||
Czas przyspieszania/zwalniania | 0,01 - 3000 s (liniowe lub po wybranej krzywej) | ||||||||||
Moment rozruchowy | 150% przy 1Hz | ||||||||||
Hamowanie prądnicowe z wykorzystaniem rezystora | hamowanie prądnicowe | obwód BRD jest wbudowany (opornik hamujący jako opcja) | |||||||||
minimalna rezystancja opornika hamującego | 70 | 50 | 30 | 20 | - |
*1) Moc silnika odpowiednia standardom 3-fazowych silników Hitachi o 4 parach biegunów. W przypadku, kiedy wykorzystujesz silniki innych producentów (50/60Hz) powinieneś dobierać falownik na prąd znamionowy silnika.
*2) Napięcie wyjściowe falownika zmniejsza się ze spadkiem napięcia zasilającego (za wyjątkiem działania funkcji AVR). Napięcie wyjściowe nigdy nie przekroczy wartooeci napięcia zasilającego.