Forum falowników

 www.falowniki.info

Pozycja Zasilanie klasy 200V
Oznaczenie modelu N100plus N100 plus
-004SF
N100 plus
-007SF
N100 plus
-015SF
N100 plus
-004LF
N100 plus
-007LF
N100 plus
-015LF
N100 plus
-022LF
N100 plus
-037LF
N100 plus
-055LF
N100 plus
-075LF
Maksymalna moc podłączanego silnika o 4-biegunach *2 kW 0.4 0.75 1.5 0.4 0.75 1.5 2.2 3.7 5.5 7.5
HP 1/2 1 2 1/2 1 2 3 5 7.5 10
Moc pozorna (200V) w kVA 1.1 1.9 3.0 1.1 1.9 3.0 4.2 6.1 9.1 12.2
Znamionowe napięcie zasilania 1-fazowe
200 do 230V±10%,
50/60 Hz ±5%
3-fazowe (3-przewody)
200 do 230V±10%,
50/60 Hz ±5%
Znamionowe napięcie wyjściowe *3 3-fazowe 200 do 230V (proporcjonalne do napięcia wejściowego)
Znamionowy prąd wyjściowy (A) 3.0 5.0 7.0 3.0 5.0 7.0 11.0 17.0 24.0 32.0
Moment rozruchowy (sterowanie wektorowe) 200% momentu znamionowego lub więcej
Hamowanie dynamiczne przybliżony moment w % znamionowego przy najkrótszym czasie hamowania *5 Bez rezystora 50/60Hz około 100% około 20~40%
Z rezystorem około 150% około 100%
Hamowanie DC - prądem stałym Moment hamowania jest zależny od prędkości od której jest rozpoczęty proces hamowania, siły i czasu hamowania
Waga (kg) 1.2 1.2 1.5 1.2 1.2 1.5 1.5 2.0 5.3 5.3

Pozycja Zasilanie klasy 400V
Oznaczenie modelu N100 plus N100 plus
-004HF
N100 plus
-007HF
N100 plus
-015HF
N100 plus
-022HF
N100 plus
-037HF
N100 plus
-055HF
N100 plus
-075HF
Maksymalna moc podłaczanego silnika o 4-biegunach *2 kW 0.4 0.75 1.5 2.2 3.7 5.5 7.5
HP 1/2 1 2 3 5 7.5 10
Moc pozorna (200V) w kVA 1.1 1.9 3.0 4.2 6.1 9.1 12.2
Znamionowe napięcie zasilania 3-fazowe: 380 do 460V±10%,
50/60Hz ± 5%
Znamionowe napięcie wyjściowe *3 3-fazowe 380 do 460V (proporcjonalne do napięcia wejściowego)
Znamionowy prąd wyjściowy (A) 1.8 3.4 4.8 7.2 9.2 12.0 16.0
Moment rozruchowy (sterowanie wektorowe) 200% momentu znamionowego lub więcej
Hamowanie dynamiczne przybliżony moment w % znamionowego przy najkrótszym czasie hamowania *5 Bez rezystora 50/60Hz około 100% około 20~40%
Z rezystorem około 100% około 100%
Hamowanie DC - prądem stałym Moment hamowania jest zależny od prędkości od której jest rozpoczęty proces hamowania, siły i czasu hamowania
Waga (kg) 1.2 1.5 1.5 2.0 2.0 5.3 5.3


1. Sposób zabezpieczenia zgodny z JEM 1030

2. Moc silnika odpowiednia standardom 3-fazowych silników Hitachi o 4 parach biegunów. W przypadku, kiedy wykorzystujesz silniki innych producentów powinieneś dobierać falownik na prąd znamionowy silnika

3. Napięcie wyjściowe falownika zmniejsza się ze spadkiem napięcia zasilającego (za wyjątkiem działania funkcji AVR). Napięcie wyjściowe nigdy nie przekroczy wartości napięcia zasilającego.

4. W przypadku sterowania silnika przeznaczonego do pracy przy innej częstotliwości niż 50/60Hz skontaktuj się z dostawcą silnika, jaka jest jego dopuszczalna najwyższa prędkość.

5. Moment hamujący to wartość średnia momentu hamowania przy najkrótszym czasie hamowania (zatrzymywanie od 50/60 Hz). To nie jest wartość ciągła tylko chwilowa - czyli nie w całym czasie hamowania jest taki moment. Moment hamujący zmniejszy się jeŜeli będzie przeprowadzane hamowanie od częstotliwości wyŜszej niŜ 50 Hz. W przypadku potrzeb uzyskania krótszych czasów hamowania - większego momentu hamowania naleŜy zastosować rezystor hamujący.

6. Jeśli jest wybrane sterowanie wektorowe SLV (A31=02) ustaw częstotliwość kluczowania tranzystorów mocy wyższą niż 2.1 kHz


WebSystem  tel. 048 383.01.44   | wortal-> www.falowniki.pl | forum-> www.falowniki.info | porównaj-> www.falowniki.com.pl

Warto zobaczyć

Giełda falowników

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW EVF9335-EVV030

Więcej…

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Więcej…

Softstart eTran 11kW SET500-11

Softstart eTran 11kW SET500-11 

Więcej…

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Więcej…
dobór falowniki Wortal napędów energoelektronicznych www.falowniki.pi . Napędy energoelektroniczne do regulacji prędkości obrotowej silników elektrycznych.

Copyright © 2010 www.falowniki.pl