Pozycja | Zasilanie klasy 200V | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Oznaczenie modelu N100plus |
N100 plus -004SF |
N100 plus -007SF |
N100 plus -015SF |
N100 plus -004LF |
N100 plus -007LF |
N100 plus -015LF |
N100 plus -022LF |
N100 plus -037LF |
N100 plus -055LF |
N100 plus -075LF |
|
Maksymalna moc podłączanego silnika o 4-biegunach *2 | kW | 0.4 | 0.75 | 1.5 | 0.4 | 0.75 | 1.5 | 2.2 | 3.7 | 5.5 | 7.5 |
HP | 1/2 | 1 | 2 | 1/2 | 1 | 2 | 3 | 5 | 7.5 | 10 | |
Moc pozorna (200V) w kVA | 1.1 | 1.9 | 3.0 | 1.1 | 1.9 | 3.0 | 4.2 | 6.1 | 9.1 | 12.2 | |
Znamionowe napięcie zasilania |
1-fazowe 200 do 230V±10%, 50/60 Hz ±5% |
3-fazowe (3-przewody) 200 do 230V±10%, 50/60 Hz ±5% |
|||||||||
Znamionowe napięcie wyjściowe *3 | 3-fazowe 200 do 230V (proporcjonalne do napięcia wejściowego) | ||||||||||
Znamionowy prąd wyjściowy (A) | 3.0 | 5.0 | 7.0 | 3.0 | 5.0 | 7.0 | 11.0 | 17.0 | 24.0 | 32.0 | |
Moment rozruchowy (sterowanie wektorowe) | 200% momentu znamionowego lub więcej | ||||||||||
Hamowanie dynamiczne przybliżony moment w % znamionowego przy najkrótszym czasie hamowania *5 | Bez rezystora 50/60Hz | około 100% | około 20~40% | ||||||||
Z rezystorem | około 150% | około 100% | |||||||||
Hamowanie DC - prądem stałym | Moment hamowania jest zależny od prędkości od której jest rozpoczęty proces hamowania, siły i czasu hamowania | ||||||||||
Waga (kg) | 1.2 | 1.2 | 1.5 | 1.2 | 1.2 | 1.5 | 1.5 | 2.0 | 5.3 | 5.3 |
Pozycja | Zasilanie klasy 400V | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Oznaczenie modelu N100 plus |
N100 plus -004HF |
N100 plus -007HF |
N100 plus -015HF |
N100 plus -022HF |
N100 plus -037HF |
N100 plus -055HF |
N100 plus -075HF |
|
Maksymalna moc podłaczanego silnika o 4-biegunach *2 | kW | 0.4 | 0.75 | 1.5 | 2.2 | 3.7 | 5.5 | 7.5 |
HP | 1/2 | 1 | 2 | 3 | 5 | 7.5 | 10 | |
Moc pozorna (200V) w kVA | 1.1 | 1.9 | 3.0 | 4.2 | 6.1 | 9.1 | 12.2 | |
Znamionowe napięcie zasilania |
3-fazowe: 380 do 460V±10%, 50/60Hz ± 5% |
|||||||
Znamionowe napięcie wyjściowe *3 | 3-fazowe 380 do 460V (proporcjonalne do napięcia wejściowego) | |||||||
Znamionowy prąd wyjściowy (A) | 1.8 | 3.4 | 4.8 | 7.2 | 9.2 | 12.0 | 16.0 | |
Moment rozruchowy (sterowanie wektorowe) | 200% momentu znamionowego lub więcej | |||||||
Hamowanie dynamiczne przybliżony moment w % znamionowego przy najkrótszym czasie hamowania *5 | Bez rezystora 50/60Hz | około 100% | około 20~40% | |||||
Z rezystorem | około 100% | około 100% | ||||||
Hamowanie DC - prądem stałym | Moment hamowania jest zależny od prędkości od której jest rozpoczęty proces hamowania, siły i czasu hamowania | |||||||
Waga (kg) | 1.2 | 1.5 | 1.5 | 2.0 | 2.0 | 5.3 | 5.3 |
1. Sposób zabezpieczenia zgodny z JEM 1030
2. Moc silnika odpowiednia standardom 3-fazowych silników Hitachi o 4 parach biegunów. W przypadku, kiedy wykorzystujesz silniki innych producentów powinieneś dobierać falownik na prąd znamionowy silnika
3. Napięcie wyjściowe falownika zmniejsza się ze spadkiem napięcia zasilającego (za wyjątkiem działania funkcji AVR). Napięcie wyjściowe nigdy nie przekroczy wartości napięcia zasilającego.
4. W przypadku sterowania silnika przeznaczonego do pracy przy innej częstotliwości niż 50/60Hz skontaktuj się z dostawcą silnika, jaka jest jego dopuszczalna najwyższa prędkość.
5. Moment hamujący to wartość średnia momentu hamowania przy najkrótszym czasie hamowania (zatrzymywanie od 50/60 Hz). To nie jest wartość ciągła tylko chwilowa - czyli nie w całym czasie hamowania jest taki moment. Moment hamujący zmniejszy się jeŜeli będzie przeprowadzane hamowanie od częstotliwości wyŜszej niŜ 50 Hz. W przypadku potrzeb uzyskania krótszych czasów hamowania - większego momentu hamowania naleŜy zastosować rezystor hamujący.
6. Jeśli jest wybrane sterowanie wektorowe SLV (A31=02) ustaw częstotliwość kluczowania tranzystorów mocy wyższą niż 2.1 kHz