Porównywarka falowników

Forum falowników

 www.falowniki.info

Ostrzeżenie Przyczyna Co należy zrobić
Al < MIN FUNC (programowalna Funkcja Błędu 30.01) Analogowy sygnał sterowania jest poniżej dopuszczalnej wartości minimalnej. Może to być spowodowane przez nieprawidłowy poziom sygnału albo przez defekt okablowania sterującego. Sprawdzić czy jest prawidłowy poziom analogowych sygnałów sterujących. Sprawdzić okablowanie sterujące. Sprawdzić parametry Funkcji Błędu Al < MIN FUNC.
PANEL LOSS (programowalna Funkcja Błędu 30.02) Zanik komunikacji z Panelem Sterowania wybranym jako aktywne źródło sterowania. Sprawdzić, czy Panel Sterowania jest przyłączony do właściwego złącza. Wymienić Panel Sterowania w jego platformie montażowej. Sprawdzić parametry Funkcji Błędu PANEL LOSS.
MOTOR TEMP (programowalna Funkcja Błędu 30.04 ... 30.10) Temperatura silnika jest zbyt wysoka (lub wydaje siębyć zbyt wysoka). Może to być spowodowane przez nadmierne obciążenie, niewystarczającą moc silnika, niewystarczające chłodzenie, albo wprowadzenie niewłaściwych danyc|i wejściowych. Sprawdzić dane znamionowe silnika, obciążenie i chłodzenie. Sprawdzić dane wejściowe. Sprawdzić parametry Funkcji Błędu MOTOR TEMP.
THERMISTOR (programowalna Funkcja Błędu 30.04 ... 30.05) Wybrany tryb zabezpieczenia silnika jako THERMISTOR i temperatura silnika zbyt wysoka. Sprawdzić dane znamionowe silnika i obciążenie. Sprawdzić dane wejściowe. Sprawdzić połączenia termistora z wejściem cyfrowym DI6 płyty NIOC.
MOTOR STALL (programowalna Funkcja Błędu 30.10) Silnik pracuje w pobliżu obszaru utyku. Może to być spowodowane przez nadmierne obciążenie lub niewystarczającą moc silnika. Sprawdzić obciążenie silnika i dane znamionowe ACS 600. Sprawdzić parametry Funkcji Błędu MOTOR STALL.
COMM MODULE (programowalna Funkcja Błędu) Zanik cyklicznej komunikacji pomiędzy ACS 600 a mogistralą/sterównikiem nadrzędnym ACS 600. Niniejsza funkcja błędu występuje przy sterowaniu zdalnym przy sterowaniu z modułu komunikacji. Sprawdzić stan modułu komunikacji. Patrz Załącznik C - Sterowanie poprzez magistralę komunikacyjną lub odpowiednią instrukcję obsługi adaptera magistrali komunikacyjnej. Sprawdzić nastawy parametrów grupy 51. Sprawdzić połączenia łącza światłowodowego pomiędzy kanałem 0 płyty AMC a modułem komunikacji. Sprawdzić połączenia pomiędzy systemem sterowania a modułem adaptera. Sprawdzić, czy sterownik nadrzędny magistrali nie komunikuje się w danym momencie lub nie jest właśnie konfigurowany.
UNDERLOAD (programowalna Funkcja Błędu 30.13) Obciążenie silnika jest zbyt niskie. Może to być spowodowane przez mechanizm zwalniający w napędzanej maszynie. Sprawdzić pod kątem występowania problemu w urządzeniu napędzanym. Sprawdzić parametry Funkcji Błędu UNDERLOAD.
ENCODER ERR Awaha komunikacji pomiędzy tachoimpulsatorem i modułem NTAC lub pomiędzy modułem NTAC i ACS 600. Sprawdzić tachoimpulsator i jego okablowanie, moduł NTAC oraz ustawienia w grupie parametrów 50 i połączenia światłowodowe na kanale CH1 modułu NTAC.
ID N CHANGED Zosta! zmieniony numer identyfikacyjny napędu z wartości w Trybie Wyboru Napędu (zmiana nie jest widoczna na wyświetlaczu). Aby zmienić na powrót numer identyfikacyjny napędu na należy wejść znowu w Tryb Wyboru Napędu przez wciśnięcie klawisza DRIVE. Wcisnąć klawisz ENTER. Ustawić numer identyfikacyjny napędu na . Wcisnąć klawisz ENTER.
MACRO CHANGE Makroaplikacja jest w trakcie odtwarzania lub zapisywania. Należy poczekać.
ID MAGN REG Wymagana jest identyfikacja silnika. Ostrzeżenie to należy do normalnej procedury rozruchu. Napęd oczekuje od użytkownika wybrania jak ma byc wykonywana identyfikacja silnika: przez magnesowanie identyfikacyjne czy też przez bieg identyfikacyjny. Aby rozpocząć magnesowanie identyfikacyjne: wcisnąć klawisz Start. Aby rozpocząć procedurę biegu identyfikacyjnego: należy wybrać typ biegu identyfikacyjnego (patrz parametr 99.10 MOTOR ID RUN).
ID MAGN Jest wykonywane magnesowanie identyfikacyjne. Ostrzeżenie to należy do normalnej procedury rozruchu. Poczekać dopóki napęd nie poda komunikatu, że została zakończona identyfikacja silnika.
ID DONE ACS 600 wykonał magnesowanie identyfikacyjne i jest gotowy do pracy. Ostrzeżenie to należy do normalnej procedury rozruchu. Kontynuować pracę napędu.
ID RUN SEL Wybrano bieg identyfikacyjny silnika i napęd jest gotów do jego przeprowadzenia. Ostrzeżenie to należy do normalnej procedury biegu identyfikacyjnego. Wcisnąć klawisz Start aby rozpocząć bieg identyfikacyjny.
MOTOR STARTS Rozpoczyna się bieg identyfikacyjny silnika. Ostrzeżenie to należy do normalnej procedury biegu identyfikacyjnego. Poczekać aż napęd poda komunikat o zakończeniu biegu identyfikacyjnego.
ID RUNNING Jest wykonywany bieg identyfikacyjny silnika. Poczekać aż napęd poda komunikat o zakończeniu biegu identyfikacyjnego.
ID RUN DONE ACS 600 wykonał bieg identyfikacyjny i jest gotowy do pracy. Ostrzeżenie to należy do normalnej procedury biegu identyfikacyjnego. Kontynuować pracę napędu.
SLEEP MODE PFC> Uaktywniona została funkcja uśpienia. Patrz opis parametrów 81.06 SLEEP DELAY (ZWŁOKA UŚPIENIA) i 81.07 SLEEP LEVEL (POZIOM UŚPIENIA).
AUTOCHANGE PFC) Przeprowadzana jest funkcja Autochange. Patrz opis parametrów 81.18 AUTOCHANGE INTERN/AL i 81.19 AUTOCHANGE LEVEL.
WRITE ACCESS DENIED PARAMETER SETTING NOT POSSIBLE Pewne parametry nie mogą być zmieniane podczas biegu silnika. Jeżeli podejmowane są próby zmiany jednego z nich, wprowadzane nowe ustawienia nie są akceptowane i pojawia się ostrzeżenie. Jest aktywna blokada parametrów. Zatrzymać silnik i zmienić wartość danego parametru. Zdjąć blokadę parametrów (patrz parametr 16.02 PARAMETER LOCK).
DOWNLOAD FAILED Awaria funkcji panelu . Nie zostały skopiowane żadne dane z Panelu do przemiennika ACS. Spróbować ponownie - mogły wystąpić przejściowe zakłócenia na łączu. Jeżeli i tym razem bez powodzenia, skontaktować się z przedstawicielem ABB.
UPLOAD FAILED Awaria funkcji panelu . Nie zostały skopiowane żadne dane z przemiennika ACS do Panelu. Spróbować ponownie - mogły wystąpić przejściowe zakłócenia na łączu. Jeżeli i tym razem bez powodzenia, skontaktować się z przedstawicielem ABB.
NOT UPLOADED DOWNLOADING NOT POSSIBLE Nie została wykonana żadna funkcja . Wykonać funkcję przed przystąpieniem do realizacji funkcji - patrz Rozdział 2- Wstęp do programowania ACS 600 oraz opis Panelu Sterowania.
DRIVE INCOMPATIBLE DOWNLOADING NOT POSSIBLE Wersje oprogramowania Panelu i ACS 600 nie pasują do siebie. Nie jest możliwe skopiowanie danych z Panelu do ACS 600.. Sprawdzić wersję oprogramowania (patrz grupa parametrów 33 Informacje).
DRIVE IS RUNNING DOWNLOADING NOT POSSIBLE Pobieranie nie jest możliwe podczas biegu silnika. Zatrzymać silnik i wykonać pobieranie.
NO FREE ID NUMBERS ID NUMBER SETTING NOT POSSIBLE Łącze Panelu zawiera już 31 stacji (sterowników). Odłączyć inną stację (sterownik) od łącza aby zwolnić numer identyfikacyjny.
NO COMMUNICATION (X) W łączu Panelu została wykryta awaria okablowania lub awaria sprzętowa. (4) = Typ panelu nie jest kompatybilny z wersją programu aplikacyjnego napędu. Panel CDP 312 nie komunikuje się ze Standardowym Programem Aplikacyjnym (ACS) w wersji 3.x lub wcześniejszej. Z kolei panel CDP 311 nie komunikuje się ze Standardowym Programem Aplikacyjnym (ACS) w wersji 5.x lub późniejszej. Sprawdzić połączenia łącza Panelu. Wcisnąć klawisz RESET Resetowanie Panelu może potrwać do pół minuty, należy poczekać. Sprawdzić typ Panelu i wersję programu aplikacyjnego napędu. Typ Panelu jest wybity na jego pokrywie. Wersja programu aplikacyjnego napędu jest zapisana w postaci parametru 33.02 APPL SW VERSION.


WebSystem  tel. 048 383.01.44   | wortal-> www.falowniki.pl | forum-> www.falowniki.info | porównaj-> www.falowniki.com.pl

Warto zobaczyć

Giełda falowników

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW EVF9335-EVV030

Więcej…

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Więcej…

Softstart eTran 11kW SET500-11

Softstart eTran 11kW SET500-11 

Więcej…

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Więcej…
dobór falowniki Wortal napędów energoelektronicznych www.falowniki.pi . Napędy energoelektroniczne do regulacji prędkości obrotowej silników elektrycznych.

Copyright © 2010 www.falowniki.pl