Porównywarka falowników

Forum falowników

 www.falowniki.info

Międzynarodowy port lotniczy, godzina 13:40. Pasażerowie zajęli już miejsca na pokładzie. Przed nimi rejs międzykontynentalny. Trwa załadunek bagażu. Po kontroli bezpieczeństwa bagaż wędruje przenośnikiem dokontenera, a następnie do luku bagażowego. Jest to jedna z wielu standardowych czynności w tym dniu, niestety tym razem linia przenośnikowa zatrzymuje się. Rozlega się alarm. Szef utrzymania ruchu zerka na monitor. Normalnie powinien przegrupować system transportu tak, aby ominąć newralgiczny odcinek. Wie jednak, że będzie to oznaczało zaburzenie pracy całego portu lotniczego i zaskutkuje opóźnieniem lotu. Bez przesadnego zdenerwowania patrzy na ekran i do szybkiego usunięcia usterki oddelegowuje jednego człowieka, po czym z powrotem zasiada w fotelu.

To zupełnie realny scenariusz, jaki może się wydarzyć w każdym newralgicznym punkcie systemu transportowego lub ciągu technologicznego. Nie trzeba tłumaczyć nikomu zaznajomionemu w działaniach utrzymania ruchu, jak ważna jest z jednej strony niezawodność systemu, a z drugiej zdolność do przywrócenia jego pracy w sytuacjach awaryjnych. NORD Drivesystems, tworząc serię swoich zdecentralizowanych rozwiązań napędowych, poza kwestiami jakości i niezawodności kierował się również zagadnieniami występującymi w praktyce działań służb utrzymania ruchu. Stąd w ofercie opcji wyposażenia napędów zamieszczono szereg możliwych do zastosowania szybkozłączy.

Napędy wyposażone w szybkozłącza dostarczane są do odbiorcy w stanie gotowym do pracy z rozłożeniem pinów w gniazdach zgodnym z wcześniejszymi ustaleniami. Nietrudno sobie wyobrazić, jakim ułatwieniem w przypadku wymiany bądź przełożenia napędu jest zastosowane szybkozłącze.

Takiego samego rozwiązania używa się w przypadku przetwornic częstotliwości. Gotowe przyłącze skraca czas dokonywania czynności i minimalizuje ryzyko błędów.

Z kolei w przypadku konieczności wymiany samej przetwornicy zastosowano złącze grzebieniowe i wymienną kość pamięci. To największe z możliwych uproszczeń sprowadza wymianę wadliwej przetwornicy do odkręcenia 4 śrub i przełożenia kości pamięci.

NORD Napędy Sp. z o.o.

 


WebSystem  tel. 048 383.01.44   | wortal-> www.falowniki.pl | forum-> www.falowniki.info | porównaj-> www.falowniki.com.pl

Warto zobaczyć

Giełda falowników

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW EVF9335-EVV030

Więcej…

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Więcej…

Softstart eTran 11kW SET500-11

Softstart eTran 11kW SET500-11 

Więcej…

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Więcej…
dobór falowniki Wortal napędów energoelektronicznych www.falowniki.pi . Napędy energoelektroniczne do regulacji prędkości obrotowej silników elektrycznych.

Copyright © 2010 www.falowniki.pl