Forum falowników

 www.falowniki.info

status przyczyna sposób usunięcia
np. 50 0 aktualna częstotliwość wyjściowa napęd pracuje bez zakłóceń  
OFF stop (wyjścia U, V, W zablokowane) sygnał LOW na zacisku 28 ustawić zacisk 28 na HIGH
Inh Blokada (wyjścia U,V,W zablokowane) Kontroler jest ustawiony dla łącza szeregowego (zobacz C01) lub zdalnej klawiatury Zastartuj kontrolera przez łącze szeregowe lub zdalną klawiaturę
StP częstotliwość wyjściowa = 0 Hz (wyjścia U, V, W zablokowane) Quickstop uaktywniony za pomocą wejścia cyfrowego lub łącza szeregowego wyłączyć Quickstop
FSt Próba lotnego startu po błędzie c42 = 2, 3  
br aktywne hamowanie prądem stałym hamowanie prądem stałym uaktywnione:
• za pomocą wejścia cyfrowego
• automatycznie
wyłączyć hamowanie prądem stałym
• wejście cyfrowe = LOW
• automatycznie, jeśli minął czas utrzymania c06
CL, FCL osiągnięty graniczny prąd przeciążenie które można wyregulować automatycznie (patrz C22)
LU za niskie napięcie w obwodzie pośrednim za niskie napięcie zasilania sprawdzić napięcie zasilania
dEC za wysokie napięcie w obwodzie pośrednim przy zwalnianiu (ostrzeżenie) za krótki czas zwalniania automatycznie, jeśli za wysokie napięcie < 1 s, OU, jeśli za wysokie napięcie > 1 s
nEd brak dostępu do kodu zmiana możliwa tylko przy zablokowanym regulatorze Off lub Inh zacisk 28 = LOW lub zablokuj przez łącze szeregowe
rC klawiatura aktywna aktywna Usiłowanie użycia przycisków na froncie kontrolera Przyciski na froncie kontrolera są niedostępne gdy klawiatura jest aktywna


usterka przyczyna sposób usunięcia*
Ad Błąd konwertera A/D   Konieczna konsultacja z Lenze
bF Identyfikacja błędu Wartość C93 przechowana w EPM, brak połączenia z regulatorem • użyć EPM z ważnymi danymi
• wprowadzić ustawienia Lenze
cF dane na EPM nie ważne dane nieważne dla regulatora
CF błąd wdanych
GF dane OEM nie ważne
FI usterka w EPM brak EPM lub usterka Odłączyć regulator od zasi ania i wymienić EPM
CFG wejścia cyfrowe nie jednoznacznie przyporządkowane E1 ... E4 mają przyporządkowane takie same sygnały cyfrowe Każdy sygnał cyfrowy należy użyć tylko jeden raz
używać tylko „UP" lub „DOWN" Do drugiego zacisku należy przyporządkować brakujący sygnał cyfrowy
dF błąd hamowania dynamicznego Rezystory hamujące są przegrzane Wydłużyć czas hamowania
LC Automatyczny start niedostępny c42=0 Na zacisku 28 zmiana sygnału LOW-HIGH
Eer zewnętrzna usterka wejście cyfrowe „TRIP-Set" jest uaktywnione Usunąć zewnętrzną usterkę
F2,F0 wewnętrzny błąd   Konieczna konsultacja z Lenze
FC3 Błąd komunikacji Brak połączenia z łączem szeregowym Sprawdź połączenia łącza szeregowego
FC5 Błąd komunikacji Brak połączenia z łączem szeregowym Skontaktuj się z Lenze
JF Błąd zdalnej klawiatury Zdalna klawiatura odłączona Sprawdź połączenia w klawiaturze
nld Błąd identyfikacji napędu Usiłowano skalibrować silnik przed ustawieniem C86...C91 Należy ustawić C86...C91 przed kalibracja silnika
OCI zwarcie lub przeciążenie zwarcie należy znaleźć przyczynę zwarcia; skontrolować przewód silnikowy
pojemnościowy prąd ładowania przewodu silnikowego za wysoki zastosować krótszy/o mniejszej pojemności kabel silnikowy
ustawiono za krótki czas przyspieszania (C12) • wydłużyć czas przyspieszania
• sprawdzić prawidłowość doboru napędu
uszkodzony przewód silnikowy skontrolować okablowanie
zwarcie międzyzwojowe w silniku skontrolować silnik
częste i zbyt długie przeciążenia sprawdzić prawidłowość doboru napędu
0C2 Błąd doziemienia faza silnika ma doziemienie skontrolować silnik/przewód silnikowy
pojemnościowy prąd ładowania przewodu silnikowego za wysoki zastosować krótszy/o mniejszej pojemności kabel silnikowy
0C6 przeciążenie silnika (przeciążenie I2 x t) silnik przeciążony termicznie na skutek np.: • niedopuszczalnego prądu ciągłego
• częste lub zbyt długie przyspieszanie
• sprawdzić prawidłowość doboru napędu
• skontrolować ustawienie c20
LPI Brak fazy na silniku Otwarty obwód wyjścia regulatora podczas trybu wektorowego (C14=4, 5) Silnik musi być podłączony w trybie wektorowym Sprawdź silnik/przewód silnika
OH przekroczenie temperatury w regulatorze napędu za ciepło wewnątrz regulatora napędu • zmniejszyć obciążenie regulatora napędu
• polepszyć chłodzenie
OU za wysokie napięcie w obwodzie pośrednim za wysokie napięcie zasilania skontrolować napięcie zasi ania
Zbyt krotki czas zwalniania lub silnik pracuje jako generator wydłużyć czas zwalniania
pełzające zwarcie po stronie silnika skontrolować silnik/przewód silnikowy (odłączyć silnik od regulatora napędu)
rF Błąd lotnego restartu Podczas próby restartu regulator nie był zdolny zsynchronizować się z silnikiem skontrolować silnik / obciążenie
rSt błąd przy Auto-TRIP-Reset ponad 8 komunikatów błędu w ciągu 10 minut w zależności od komunikatu błędu
SdS Brak sygnału 4-20 mA Sygnał 4-20 mA (zacisk 81) mniejszy niż 2 mA (C34=5) Sprawdź sygnał/przewód
SF brak jednej fazy faza odłączona Sprawdź zasianie
*Napęd można ponownie uruchomić po skasowaniu komunikatu błędu: patrz c70!


WebSystem  tel. 048 383.01.44   | wortal-> www.falowniki.pl | forum-> www.falowniki.info | porównaj-> www.falowniki.com.pl

Warto zobaczyć

Giełda falowników

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW

Falownik Lenze 9300 Vector 110kW EVF9335-EVV030

Więcej…

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Softstart eTran 7,5kW SET200-7.5

Więcej…

Softstart eTran 11kW SET500-11

Softstart eTran 11kW SET500-11 

Więcej…

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Siemens Simovert 45kVA 6SE-1245-2AA00

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA02

Więcej…

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Siemens Simovert 22kVA 6SE-1222-2AA03

Więcej…
dobór falowniki Wortal napędów energoelektronicznych www.falowniki.pi . Napędy energoelektroniczne do regulacji prędkości obrotowej silników elektrycznych.

Copyright © 2010 www.falowniki.pl